Una FADO amb segell de qualitat


A la FADO hem iniciat el procés per implantar un Sistema de Gestió de la Qualitat segons la norma ISO 9001:2015, l'estàndard internacional que permet certificar la qualitat d'una empresa i que és alhora una excel·lent eina per millorar els serveis que oferim i la satisfacció dels clients.

El procés de certificació es durà a terme a tots els serveis de la FADO (Atenció a domicili, Centres de Dia i Xarxa Activa't) i valorarà la seva adequació a partir de set principis:

  • Enfocament al client
  • Lideratge
  • Compromís de les persones
  • Enfocament basat en processos
  • Millora
  • Presa de decisions basades en l'evidència
  • Gestió de les relacions

El procés es durà a terme amb l'ajuda i acompanyament de Dolors Sánchez, consultora de Comtec Quality, i s'espera obtenir la certificació a finals d'aquest 2018 o a principis de 2019, un cop s'hagin superat les fases d'entrega de documentació, auditoria interna, adaptació a la norma i auditoria externa o de certificació.

Compartir: