Preguntes freqüents
- Que he de que fer per accedir als serveis d'un centre de dia de l'ajuntament de Vic?
- Quin és l'horari d'atenció telefònic al públic de la FADO?
- Com puc concertar una entrevista personal per demanar informació?
- Com puc gaudir dels serveis de la Xarxa Activa't?
- Vull treballar a la FADO, com ho he de fer?
- Puc fer un canvi d'horari per una necessitat urgent (per exemple, per anar a una visita mèdica)?
- Puc marxar de vacances, de visita al fills, de viatge .... i quan torni iniciar el servei en el mateix horari?
Que he de que fer per accedir als serveis d'un centre de dia de l'ajuntament de Vic (Sant Jordi o Caputxins) ?
Heu de concertar cita amb la treballadora social de referència de l'Ajuntament de Vic. Podeu fer-ho trucant al Departament de Benestar i Família de l'Ajuntament, al telèfon 93 885 25 52, o a través del correu electrònic benestar@vic.cat.
Quin és l'horari d'atenció telefònica al públic de la FADO ?
Ens trobareu de dilluns a diumenge, de 10:00 a 19:00 hores, al telèfon 93 693 92 11.
Com puc concertar una entrevista personal per demanar informació?
Podeu trucar al telèfon 93 693 92 11, de dilluns a diumenge de 10:00 a 19:00 hores.
Com puc gaudir dels serveis de la Xarxa Activa't?
Cal que concerteu una visita amb la treballadora social del vostre municipi. Actualment, la FADO gestiona espais Activa't a les poblacions de Gurb, Olost, Sant Julià de Vilatorta, Santa Eugènia de Berga i Sant Quirze de Besora.
Vull treballar a la FADO, com ho he de fer?
Entra a l'apartat de la nostra pàgina web 'Treballa amb nosaltres' i emplena el qüestionari que hi trobaràs, o bé porta'ns en mà el teu currículum a 'El Nadal Serveis per a la gent gran', al carrer de la Laura, 83, de Vic
Puc fer un canvi d'horari per una necessitat urgent (per exemple, per anar a una visita mèdica)?
Sempre i quan ens aviseu, com a mínim, amb 7 dies d'antelació, s'intentarà poder canviar l'hora del servei.
Puc marxar de vacances, de visita al fills, de viatge .... i quan torni iniciar el servei en el mateix horari?
Davant una absència temporal de màxim quinze dies, planificada i sempre i quan hi hagi una data d'inici i de retorn prevista, es reservarà l'horari d'atenció. Quan l'absència sigui superior a quinze dies, no podem garantir que es mantingui el mateix horari.